31 Temmuz 2013 Çarşamba

Şiirsel Düş(lem)ler



ne büyük bir boşluğu dolduruyor içimde
sana dair özlemsel düşlerim var elbette
ama bilemezsin istesen de.(Hç)


çok geç yazılmış bu hikaye
bana sen geç kalmış sana ben erken
çok geç kazınmış bir kalp bu yaşam ağacına
ağaç devrilmiş ve bu hikaye
daha başlamadan sona ermiş.(Hç)

kapat gözlerini ıssızlığı dinle
yanı başında aşk sana özlemli
uzat ellerini bırak avuçlarıma
aç ruhunun tüm kapılarını güven bana
korkma yaşatır seni varlığım da bir yokluğumda.(Hç)


zaman sorgular aşkı bilirsin
yazmak istemez belki de kalem bizi kağıda
her ne olursa kabulüm ama sakın bir yere kaybolma
varlığın uzaklığına rağmen hep iyi gelecek bana.(Hç)


bir harabenin kalıntıları arasında ne arıyorsun çocuk
aşk burada aranmaz yaşanmaz bilmiyor musun. (Hç)


huzur sende midir ya aşk ya ölesiye bir tutku
ya özlem ya ateşli sevişmeler
tekten ikiye ikiden bizliğe var oluşlar yok oluşlar
aradığım insanlık sende midir teninde midir ruhunda
gözlerinde avuçlarında kalbinde sesinde yüzünde
ve sana dair her şeyde (Hç)

bırak gezinsin ellerim şefkatle okşarcasına saçlarında
ya yüzün avuçlarımın arasında sıcacık gülüşün
yaşam sende midir bu ölüm kokan hayat vadisinde. (Hç)


ölümü kokladım ben
sen ey aşk kokan çocuk
uzatma ellerini bana yanacaksın
açma kapılarını bana bende yok olacaksın.(Hç)