9 Mart 2014 Pazar

Gerçekten Düşlere





belki de sana ihtiyacım vardı 
belki degil hem de çok!...            _Hç_



eğer siz insansanız ben değilim
eğer ben insansam siz nesiniz? .. _Hç_



bu dünya adil değil
insan kötülükten yana
bu dünya bana göre değil 
benim kalbim sevgi ve iyilikten yana... _Hç_ 



ey vaktimi alan değer verdiklerim
en büyük hatamsınız bilin istedim!    _Hç_



bir mezarlıktır dünya
üzerinde ruhsuz cesetlerin gezindiği... _Hç_



ah hangi acıya teslim olmalı bu yürek
şahidim ol  ey zaman
insanların elinde nasıl da oyuncak oluverdik! _Hç_



güvenin olmadığı yerde insanı sevmem doğayı hayvanları severim zaten daima ben. _Hç_



bu dünya benim dünyam değil güvenmek yok sevgi yok
hiç yaşanılası değil... _Hç_



ne yürümek ne ateş görmüyor gözüm
istemiyor hiçbir şey gönlüm... _Hç_



bazıları ne kadar da rahat öylece bir adım yaklaşır sana bir şeyler fısıldar inanırsın sonra kahkahalarla koşarak uzaklaşır..._Hç_



savuruyorum hoyratça tüm sahipsiz hislerimi
dilsiz kelimelerimi
artık hiçbir şeye ihtiyacım yok
ilahi aşktan başka! _Hç_



ben benden eksilmişim dost ne katabilir neyi yeniden inşa edebilirsin ki yüreğimin sevda şehri savaşta kana bulanmış meydan yeri_Hç_